Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ


Εδώ και 2 βδομάδες τα σκουπίδια έχουν κλείσει την έξοδο του γραφείου, αν κάνεις το λάθος και περάσεις απ έξω ή τολμήσεις να ανοίξεις την πόρτα σ' έχει πάρει η μπόχα, στο σπίτι μου πάλι στις στροφές των δρόμων τα σκουπίδια έχουν πιάσει 2 πάρκινγκ και το μισό δρόμο και για να περάσουν τα αυτοκίνητα πατούν πάνω τους με αποτέλεσμα πεταμένες ξέχειλες σακούλες μές τη μέση του δρόμου...η εκδίκηση της μεγάλης πόλης, το ωραίο θα ήταν εάν συνεχιστεί κανένα μήνα ακόμα η απεργία, να κλείσουν εντελώς οι δρόμοι και να μην μπορούμε να μετακινήσουμε τα αυτοκίνητά μας, έτσι θα λυθεί και το κυκλοφοριακό χωρίς πολλά πολλά....Οι απεργίες της ΔΕΗ πάλι χτύπησαν ειδικά εμένα όταν είναι να μείνω σπίτι το βράδυ, να σου μια ωραιότατη συσκότηση, όταν πάω γυμναστήριο, γίνεται εκεί η συσκότηση κι όταν κανονίζω ντιβιντοθεραπεία στο σπίτι το βράδυ της Παρασκευής, η ΔΕΗ και πάλι με προλαβαίνει και με φέρνει στα ίσα μου, η Θεσσαλονίκη με σβυστά φωτά είναι μαγική, νιώθω τουλάχιστον σαν τον Γουίλ Σμίθ που ήταν μόνος του στη Νέα Υόρκη, απόλυτη ησυχία και ηρεμία και ισως θα πρέπει να στείλω ένα ευχαριστήριο email στους καλούς ανθρώπους της εταιρίας ηλεκτρισμού για τις μοναδικές στιγμές που μου χάρισαν τόσες μέρες, αν και το καλύτερο θα ήταν να γινόταν ένα γενικό black out κάθε μέρα για ένα 2ωρο τρίωρο σε όλη την πόλη....Οι τράπεζες πάλι λειτουργούν 1 μέρα τη βδομάδα και απο την προηγούμενη τετάρτη είναι κλειστές με αποτέλεσμα το γραμμάτιο μου να μένει απλήρωτο και να κινδυνέυω να χάσω το αυτοκίνητό μου, αλλά μ ενα σμπάρο 2 τρυγώνια, έτσι και θα γλυτώσω και τα χρήματα που δίνω κάθε μήνα και δε θα έχω αυτοκίνητο οπότε θα συμβάλω κι εγώ στην επίλυση του κυκλοφοριακού....μια χαρά του κατσε του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης του όλο αυτό το μπαράζ απεργιών γιατί αν συνεχιστούν θα αφήσει το ασφαλιστικό για την επόμενη τετραετία που στο μεταξύ θα χει διορίσει καμμιά κατοσταριά χιλιάδες ακόμη δημοσίους υπαλλήλους που με τη σειρά τους στην επόμενη μεταρρύθμιση θα απεργήσουν κι αυτοί με αποτέλεσμα τίποτε να μην αλλάζει στην χώρα μας...ευγε

Δεν υπάρχουν σχόλια: