Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Επιτέλους Άνοιξη....


Τι περίεργες μέρες αυτές που διανύουμε, ή μάλον καλύτερα διανύω, χτες βράδυ χαλάρωσα απ' όλα και σκεφτόμουν με καθαρό μυαλό ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα με καμμία,  είναι μάταιο όλο αυτό το κυνήγι, τσάμπα έχω ξεπετσιαστεί να κάνω peeling και να τρίβομαι, να βάφομαι, μέχρι και νύχια έκατσα να μου βάψουν,  αν έχω το θεό μου...
Οι γκόμενες γουστάρουν απλώς να παίζουν, τίποτε παραπάνω, με μένα τουλάχιστον,  γιατί γύρω μου ο κόσμος ερωτεύεται, κάνει σεξ, κάνει φάσεις αλλά εγώ τίπτ, ακόμη στο φλέρτ είμαι κι αυτό δεν το ξέρω και τόσο καλά, αυτό είναι το θέμα μου, με τους ρυθμούς χελώνας που πάω, σε 1 χρόνο θα ερωτευτώ, σε 2 θα κάνω σέξ και σε 3 θα κάνω σχέση.....απ την άλλη σκέφτομαι και συγκρίνω πως να μην,  τη Χ και ξέρω ότι τίποτα και καμμιά δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί της, ναι μπορεί να είναι πιο όμορφη μια άλλη, ίσως πιο έξυπνη αν και αμφιβάλω, ίσως πιο τσούλα, αλλά καμμιά δεν πρόκειται να με ερωτευτεί και να μ' αγαπήσει όπως αυτή, αυτό είναι δεδομένο, δεν το λέω τυχαία, οπότε το συμπέρασμα είναι ότι θα φλερτάρω όσο με παίρνει κι όσο αντέχουν τα νεύρα μου, αλλά πάντα θα ξέρω ότι  δεν πρόκειται ξανά στη ζωή μου να νιώσω τόσο πλήρης συναισθηματικά. Βαρυά λόγια για Παρασκευή, αλλά με κάτι τέτοια πέφτω στο κρεβάτι και δεν κλείνω μάτι κάποιες νύχτες όπως η χτεσινή που προσκυνούσα σε μια εκπομπή της Τσόκλη για τη Μγαδασκάρη, μέχρι που ροχάλισα και λίγο σε καθιστή θέση ως συνήθως κι όταν έπεσα για ύπνο πέρασαν και 3 ώρες μέχρι να ξεραθώ, αλλά ας αφήσω τις μαύρες σκέψεις για τις καθημερινές, είναι Παρασκευή, έρχεται Σαββατοκύριακο την Κυριακή παίζω τη μουσική μου, μπήκε η Άνοιξη τα λουλούδια θα ανθίσουν όπου να ναι και ο σημερινός ήλιος ήρθε να το επιβεβαιώσει, και τώρα πρέπει να βρω πέντε λόγους που να μας κάνουν να μην πεθάνουμε όπως είπε και Ρ, πέντε ε? δύσκολα δύσκολα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: