Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Εσύ πόσο θα πλήρωνες για μια θέση στο δημόσιο?


Εδώ και 6 μήνες πληρώνω κάποιες δόσεις στην εφορία, τις οποίες κανόνισα ώστε να είναι κάτω απο 1000 ευρώ για να μην τρεχω στην τράπεζα να εκδίδω επιταγές και να πλήρώνω με μετρητά, το συζήτησα με τον υπάλληλο που μου κανε το διακανονισμό, σήμερα και μετά απο 6 μήνες που πληρώνω κανονικά με μετρητά, μου είπαν πως έπρεπε να εκδώσω επιταγές γιατί είμαι επαγγελματίας και μόνο έως 500 ευρώ δέχονται μετρητά απο επαγγελματίες, μα λέω και τόσους μήνες γιατί δε μου είπε κανείς τιποτα? τους εξηγώ ότι το κανα σε συνενόηση με τον υπάλληλο αυτό και πως η δόση έβγαινε λίγο πάνω απο τα 1000 ευρώ αλλά κανόνισα να είναι κάτω απο 1000 για να αποφύγω την τράπεζα, μου απαντούν πως δεν ήξερε προφανώς ο υπάλληλος ότι είμαι επαγγελματίας, με ύφος όμως ξυνό και εξουσιαστικό, αναρωτιούνται άραγε ποτέ αυτοί οι αλλαζόνες πως σε ένα μεγάλο ποσοστό, εμείς τους συντηρούμε, εμείς πληρώνουμε τους μισθούς τους? ...όχι φυσικά, μ αυτά και μ αυτά έχουμε φτάσει το κράτος σ' αυτά τα χάλια, το όνειρο του 90% των νέων είναι μια θέση εξασφαλισμένης εργασίας στο δημόσιο, όνειρο που το συντηρούν όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα, ως πότε? έτσι όμορφα άρχισε το Σαββατοκύριακο με μια επίσκεψη στην εφορία, με τα ξυνισμένα μούτρα 2 λειτουργών του κράτους που περιμένεις να σε εξυπηρετήσουν με ευγένεια και χαμόγελο, τι να πω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: