Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Αυτό μου έλειπε!

Καλά το μυαλό μου είναι εντελώς αλλού γι' αλλού, αφού σκέψου ότι είχα ξεχάσει πως έχω μπλοκ, μιλάμε για τέτοια θολούρα.....
Τι έκανα αυτές τις μέρες λοιπόν κι ήμουν τόσο bussy? ε χμ, γκουχ, γκουχ.... να μωρέ διάβαζα βιβλία, χάζευα στο ίντερνετ, πόσταρα τραγούδια στο fb και δούλευα μεταξύ αυτών, έκανα τα μαθήματά μου και παράλληλα πλακώθηκα στο γυμναστήριο με ανανεωμένη διάθεση θέλοντας και μη.
Αλλά παρόλα αυτά υπήρχαν ακόμα κενές ώρες που δεν μπορούσα με τίποτα να τις γεμίσω, έτσι ένα απόγευμα κάπου στα μέσα του Γενάρη είπα να περάσω μια βόλτα κι απ τα παλιά λημέρια-chat να δω τι παίζει μπας και πω καμμιά μαλακία και ξεχαστώ....και ξεχάστηκα......
Αμέσως σαν καινούργια που ήμουν βρέθηκαν διάφορες να με καλοσωρίσουν, η συνομιλία μαζί τους περιορίστηκε στα πολύ βασικά και μόνο σε δύο περιπτώσεις κράτησε πάνω απο 5' συγκεκριμένα για 10' άντε βία 15'κι αυτό με το ζόρι . Το γεγονός ότι δεν ήμουν διαθέσιμη για cyber sex ούτε και για real sex εδώ που τα λέμε αλλά κυρίως ανοιχτή για γνωριμίες μάλλον τις απέτρεπε, χέστηκα, εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να μιλήσω με καμιά ενδιαφέρουσα περίπτωση να γελάσω να αισθανθώ ότι έχω απέναντι μου κάποια για παρέα έστω εικονική, επίσης το γεγονός ότι ήμουν χάλια φαινόταν από μίλια μακριά κι αυτό όσο να ναι δεν σου κάνει και την καλύτερη παρέα.....
Ένα απόγευμα γυρνώντας σπίτι πλακώθηκα στο φαί και με καλή διάθεση, είχε προηγηθεί κανονικό χτύπημα στο γυμναστήριο,  μπήκα αλλάζοντας εντελώς χαρακτήρα, πιο ανάλαφρη ρε παιδί μου, πιο δεν πα να ακούσω ότι μαλακία μου πουν, εγώ δε θα χάσω το χιούμορ μου, και  άρχισε να μου μιλά μια η οποία άρχιζε τη συνομιλία κάθε βραδιά λέγοντας συγνώμη αν δεν ενοχλώ καλησπέρα, είδες το φεγγάρι, έχει πανσέληνο σήμερα και τέτοια ποιητικά πολύ ευγενικά βέβαια αλλά και πολύ ξενερωτικά επίσης, την άφηνα να λέει τα δικά της απαντώντας μονολεκτικά, ναι, όχι, λιγάκι ναι ε? δε βγήκα στο μπαλκόνι..... ποιός?  εγώ!  και άρχισα να χτυπάω όποιο περίεργο nickname μου άρεσε και το έβρισκα ενδιαφέρον, αστείο, ξεχωριστό....
Και τότε με χτυπάει κάποια και αρχίζω να λέω ξεκινώντας πόσο πολύ σκασμένη ήμουν απ το φαί που ήταν και αλήθεια και να σκέφτομαι παράλληλα, τι θα λέει το κορίτσι, θα νομίζει ότι είμαι κανα τέρας 800 κιλά....Το κορίτσι όμως το πήγαινε πολύ καλά, έδειχνε να χει χιούμορ, φλέρταρε στην πλάκα αλλά μου άρεσε αυτό, ήταν έξυπνη και προπαντός όχι διαθέσιμη που αυτό με βόλευε κιόλας μιας και το επισημαίνω δεν είχα σκοπό να κάνω τίποτε περισσότερο απο κουβέντα..
Την επόμενη μέρα ή μετά απο δυό μέρες ξαναβρεθήκαμε στο ρουμ τα ξαναείπαμε λίγο, εγώ ούτε που θυμόμουν ποια ήταν, αλλά η αίσθηση μετά απο τις πρώτες γραμμές ήταν πάλι η ίδια,  την τρίτη φορά έμεινε λίγο περισσότερο και την τέταρτη έμεινε ώρες, το φλέρτ έγινε πιο έντονο κι απ τις δυό πλευρές κι αυτό ήταν, ανταλλάξαμε τραγούδια μέσα στην κουβέντα και φτιαχνόμουν ακόμη περισσότερο,  για καλή μου τύχη τα μουσικά μας γούστα ταίριαζαν και τη θαύμασα είναι η αλήθεια γιαυτό,  απο τότε το ραντεβού μας γίνεται καθημερινό, δεν ξέρω ποια είναι, δεν ξέρω πως είναι, ξέρω μόνο ότι θέλω να της μιλάω και τώρα πια και να τη δω,  ξέρω γιαυτήν ότι δουλεύει σε ένα καφέ λέει πως είναι απο μια πόλη σε απόσταση περίπου μιας ώρας απο δω, δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά δεν έχει σημασία,  τη φαντάζομαι ή καλύτερα θέλω να είναι και όμορφη με την ευρύτερη έννοια εκτός απο έξυπνη, ......αν με καταλαβαίνεις τι εννοώ....
Και ξαφνικά πετάω στα σύννεφα, έχω μια ταραχή που δεν περιγράφετε με λέξεις, το μυαλό μου πάει με χίλια, νιώθω σα να πήρα ναρκωτικά ή κάτι τέτοιο, περπατάω και πετάω ρε παιδί μου και είναι ωραίο αυτό και το γουστάρω και μ αρέσω πολύ ένα πράμα......
Άραγε θα τη συναντήσω ποτέ? κι αν γίνει θα μου αρέσει απο κοντά ή μπα? κι εγώ? θα της αρέσω? ή θα με βρει πολύ χάλια, πολύ butch, πολύ μεγάλη γιαυτήν, ή απλώς δε θα της κάνω κλίκ γιατί καλώς ή κακώς κάνεις θέλοντας και μη μια εικόνα στο μυαλό σου και έχει κάνει την εικόνα μου κάπως και γω είμαι το εντελώς αντίθετο? 
Στο μεταξύ αυτή έχει σχέση και λέει ότι δεν κάνει τίποτα όταν έχει σχέση, είναι εκεί.........αλλά τότε πως γίνεται και είναι εδώ? α ναι κάνουμε καλή παρέα, απλά! και μεταξύ άλλων πετάμε ερωτικά υπονοούμενα έτσι στα αστεία......φυσικά εγώ δεν τη θέλω για παρέα, τουλάχιστον όχι μόνο για παρέα έχω ξεκάθαρα πονηρούς σκοπούς .....αυτά και άλλα πολλά απασχολούν το μυαλό μου και μ' αρέσειιιιιιιιι!!!!Το ωραίο είναι ότι πια με απασχολούν τέτοιου είδους προβλήματα, δηλαδή όλα τα χω λύσει, αυτό μου έλειπε τώρα!....Κι ομως αυτό μου έλειπε!.......ρε τι σου είναι ο άνθρωπος ένα κλικ και πάς παρακάτω, ε ρε γλέντια.......



Δεν υπάρχουν σχόλια: