Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Κάντο με τον Ελληνικό τρόπο

Δύο φορές κάλεσα την αστυνομία και ουδέποτε εμφανίστηκε και άλλη μία το υγειονομικό (πριν ένα μήνα) που επίσης δεν εμφανίστηκε, για το κράτος υπάρχω μόνο για να πληρώνω, αυτό δεν είναι πουθενά όταν το χρειάζομαι, δεν είμαι απλώς αγανακτισμένη, αλλά απελπισμένη...
Tη μια ήμασταν στην παραλία και καθόμασταν σε ένα πεζούλι και μέσα στους εκατοντάδες πεζούς, ποδηλάτες, μαμάδες με παιδάκια ήταν 2 μαλακιστήρια με παπάκια και έκαναν κόντρες με μπαντιλίκια κλπ του στύλ με ένα χέρι στο τιμόνι, τσιγάρο στο άλλο ή κινητό και παραλίγο να τους φύγουν τα μηχανάκια και να πέσουν είτε πάνω μας είτε σε κάποιον άλλον χώρια ο θόρυβος απ τις κομένες εξατμίσεις, όλα αυτά πάνω στον πεζόδρομο, ε πήρα το 100 με ρωτήσαν 2 φορές αν ήταν πάνω στον πεζόδρομο τους διαβεβαίωσα πως ναι ήταν και δεν ήρθε κανένας μα κανένας ΠΟΤΕ! εγώ έφυγα μετά απο 3 ώρες απο εκείνο το σημείο, και να σκεφτείς ότι είμασταν καράκεντρο δεν υπήρχε κάποιος με μηχανάκι για να ρθει ας πούμε?
τη δεύτερη φορά ήταν χτες που εδώ και 6 χρόνια που μένω στο σπίτι διάφοροι τις ελέυθερες ώρες τους κάνουν εργασίες προφανώς παράνομα στα σπίτια τους χωρίς άδεια εννοώ, τις απογευματινές ώρες γίνεται αυτό συνήθως, κάποιος μάλιστα έχει χτίσει 2 ορόφους απέναντι μου με προσωπική δουλειά και τώρα πάει για τον τρίτο με αποτέλεσμα να μην υσηχάζεις μετά τις πέντε. Εξι χρόνια τώρα! Δεν είναι λίγο!
Ε χτες κάποιος στην αρχή του δρόμου μας είχε κομπρεσέρ και έχτιζε ένα τοιχάκι κάτι τέτοιο απ τις 6,30 άρχισε και ο πονοκέφαλος που είχα απ το μεσημέρι επιδεινώθηκε, κάποια στιγμή κόντεψε να μου τρυπήσει τον εγκεφαλο ο παπάρας, βγήκα στο μπαλκόνι στις 9 παρά τέταρτο και φώναξα, δε με άκουσε, με έγραψε, δεν ξέρω, ξαναβγήκα μετά απο ένα τέταρτο τα ίδια, στις 9 πήρα την αστυνομία, η οποία μου είπε ότι δεν είναι διατάραξη κοινής ησυχίας απλά θα στείλουν περιπολικό για να να ελέγξουν την άδεια αν έχει, φυσικά δεν ήρθαν ποτέ, αυτός συνέχισε την εργασία του ως τις 10 που σκοτείνιασε καλά καλά και σταμάτησε! Μιλάμε για τρελή ηχορύπανση.
Το υγειονομικό μετά απο ένα μήνα που το κάλεσα δεν έχει έρθει, πήγα εκεί με ένα έγγραφο απο όλη την πολυκατοικία που είναι η δουλειά μου, επειδή κανείς δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί, και επειδή δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία απο το τηλέφωνο! -Ναι ναι το 2011 ούτε απ το τηλέφωνο σε εξυπηρετούν οι υπηρεσίες του κράτους, ούτε απ το ίντερνετ αυτοί ζούν ακόμα στην εποχή της σφραγίδας και του χαρτόσημου- γιατί στο δίπλα υπόγειο υπάρχει γραία με 10 σκυλιά, τα οποία κατουράνε και χέζουν μπροστά και πίσω στην πολυκατοικία υπάρχουν υπολείματα τροφών παντού με αποτέλεσμα να τρυγυρνάνε και ποντίκια, και δεν μπορείς να αναπνεύσεις απ τη βρώμα, η οποία μέσω της πρασιάς που ενώνει το διαμέρισμά της με το διαμέρισμά μου, μπαίνει και μέσα μαζί με τα κάτουρα! ε 6 χρόνια μετά κανένας δεν ενοχλείτε, η βρώμα μπαίνει στα σπίτια τους, ειδικά σε αυτά που βρίσκονται στους πρώτους ορόφους, αλλά και στα ψηλότερα διαμερίσματα όπως μου λέει συνεχώς μια ηλικιωμένη που ενοχλείτε όσο και εγώ, ωστόσο τα κάτουρα στο γραφείο μου, και πήγα εγώ, ένα μήνα μετά όχι μόνο δεν ήρθαν αλλά τους παίρνω τηλέφωνο και μιλάει συνεχώς κι όταν το σηκώνουν αυτοί που ασχολούνται υποτίθεται με την υπόθεσή μου απουσιάζουν, άρα το κράτος 3 φορές που το χρειάστηκα είναι απών, και στο μεταξύ εγώ πληρώνω φόρους και ταλαιπωρούμε, θα μου πεις όπως και η χ γιατί ασχολείσαι? δεν μπορώ ρε σύ, επειδή δεν ασχολείτε κανείς φτάσαμε σ αυτό χάλι ως χώρα, εγώ θα ασχολούμε κι ας γίνω γραφική όσο για αυτούς που δεν ενοχλούνται απ το θόρυβο ξέρω γιατί το κάνουν για την περίπτωση που χρειαστεί να κάνουν κι αυτοί εργασίες στα δικά τους σπίτια, μιας και οι πολυκατοικίες τριγύρω είναι τριώροφα ιδιόκτητα συνήθως, έτσι σκέφτονται κουτοπόνηρα.Κι έπειτα λέμε ότι για όλα φταίνε οι πολιτικοί, έχουμε αυτούς που μας αξίζουν τελεία και παύλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: