Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Της λεσβίας

Για άλλο ξεκίνησα να γράφω και άλλο μου ρχεται τελικά....
Βγήκα χτες το βράδυ σε ένα απο τα γνωστά δικά μας μαγαζιά της πόλης που έχει εμφανιστεί το τελευταίο 9 μηνο περίπου, έβγαλε τα τραπεζάκια του έξω κι αυτό το έκανε πιο ελκυστικό για μένα, οπότε είπα να πάμε εκεί συγκεκριμένα.
Τι το θελα....
Παρακολούθησα επί τρίωρο και πλέον την παρέλαση των τεράτων!
Εδώ να το διευκρινήσω, δεν έχω καμμία τάση για ρατσιστικά σχόλια κυριακάτικα, ούτε και για καλιαρντέματα.
Να πω πρώτα ότι είμαι της πεποίθησης που πιστεύει πως δεν υπάρχουν άσχημοι άνθρωποι, κι αν υπάρχουν είναι αυτοί που δεν έχουν ίσως τόσο συμμετρικά χαρακτηριστικά, αλλά είναι ελάχιστοι, επίσης πως όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως έχουμε τα σημεία που δεν είναι αντικειμενικά όμορφα πάνω μας, τις περισσότερες φορές το ξέρουμε και φροντίζουμε να τα <καλύπτουμε> με έξυπνα κόλπα.
Και θα μιλήσω πρώτα πρώτα για τον εαυτό μου, δεν θεωρώ ότι είμαι καμμιά θεά με σούπερ ουάου εμφάνιση, ΕΔΩ παρακαλώ να αρχίσουν οι αντιρρήσεις τύπου...Μα τι λες αγάπη μου είσαι Θεά με το Θ κεφαλαίο, μαζί με όποια άλλη λέξη που τελείωνει σε ...αρα, -εγώ θα κοκκινήσω σεμνά και θα παρακάμψω όλο αυτό το παραλλήρημα και το χειροκρότημα με συγκατάβαση- αλλά ας συνεχίσω με το φλέγον θέμα μου, λοιπόν θεωρώ ότι έχω μια καλή εμφάνιση κυρίως λόγω ύψους που προσδίδει όσο να ναι και κάπως φυσιολογικών κιλών, εννοείται ότι τα διαθέτω τα παχάκια μου κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς Αλλά! και εδώ είναι η απάντησή μου στο θέμα που μας καίει φροντίζω ώστε να μην αναδυκνύω το επίμαχο προβληματικό σημείο φορώντας κάποια πιο φαρδιά και αέρινα t-sirt και πουκάμισα!
Επίσης νομίζω το χω αναφέρει και στο παρελθόν ότι οι μάρκες δεν δίνουν απαραίτητα στυλ.
Το στύλ είναι κάτι που αποκτιέται σιγά σιγά και απο πολύ μικρή ηλικία συνήθως, αλλά ακόμη κι αν δεν το χεις ρε παιδί μου μπορείς να το δουλέψεις το θέμα, να το καλιεργήσεις παρακολουθώντας τα ντυσίματα έξω, τα ντυσίματα στην τηλεόραση, κάποια περιοδικά αν είσαι ντιπ άσχετη, και φυσικά να προσπαθήσεις όλα αυτά που ξέρεις ή έμαθες να τα προσαρμόσεις στην προσωπικότητά σου και να αποκτήσεις το δικό σου στυλ.
Αν είσαι ας πούμε butch και όλο αυτό κάνει μπάμ δεν πα να έχεις μαλί ως τη μέση, δε σε κάνει str8looking όσο και να χτυπιέσαι για το αντίθετο, δεν είναι καλύτερα να έχεις ένα μαλί που ταιριάζει με το στύλ σου?
Κοιτώντας με σε φωτογραφίες παλαιότερες των είκοσι χρόνων, βλέπω μια άσχημη κοπέλα να έχει ένα σγουρό φωτοστέφανο στο κεφάλι της, όταν αποφάσισα και κόντυνα τα μαλλιά μου κάνοντας μια απόπειρα-ρίσκο να καλυτερέψω την εμφάνισή μου, είδα ότι ήμουν ένας άλλος άνθρωπος, πρώτα πρώτα μου πήγαινε πολύ, άνοιξε το πρόσωπό μου, φώτισαν τα μάτια μου, άκουγα κολακευτικά σχόλια απο παντού, αν με ρωτήσεις αν προτιμώ τον παλιό εαυτό μου, παρόλο που ήμουν σίγουρα ομορφότερη λόγω νεότητας, θα σου απαντούσα κατηγορηματικά ότι απο τότε ομόρφηνα θεαματικά, και θαθελα να τις κάψω τις ένοχες φωτογραφίες.
Τα ράσα λοιπόν δεν κάνουν τον παπά αγαπητή μου, όταν τα αρχ... μας κουνιούνται δεν πα να χεις φορέσει γόβα δωδεκάποντη και τρέσα στο μαλλί...
Και ας επανέλθω στα ρούχα, ναι ξέρω εσύ είσαι νταλίκα και δε σε νοιάζει πως θα ντυθείς, εσύ θες να φορέσεις το πέδιλο του γερμανού τουρίστα και τη βερμούδα του ναυτοπρόσκοπου, μόνο η κάλτσα έλειπε για να συμπληρωθεί το παζλ, με γειά σου με χαρά σου, αλλά όλο αυτό δεν είναι too much? σκέψου κάθε φορά που σε βλέπουμε να παθαίνουμε πολιτισμικό σοκ, λυπήσου μας!
πολλές απο σας φίλες μου έχετε κάποια αρκετά παραπανίσια κιλά, δεν είναι ώρα τώρα να σε μυήσω στη διατροφή και το γυμναστήριο, και στην κάθε είδους γυμναστική που μπορεί να κάνει καθεμιά μας για να διατηρήσει ένα καλλίγραμμο σώμα, αλλά τα χεις αυτά τα έρμα τα κιλά, τα οποία δεν προλαβαίνεις να τα χάσεις μέσα σε 2 μήνες θες κανα χρόνο, οπότε χαλάρωσε και κάνε υπομονή, φόρα ένα καλοκαιρινό ρούχο που και θα σε δροσίσει και θα σε δείξει και πιο χαρούμενη, μη νομίζεις ότι κρύβονται με το μαύρο πουκάμισο που φόρεσες μές τη ντάλα και τους 25 βαθμούς, κοντέψαμε να σκάσουμε απ τη ζέστη εμείς που σε βλέπαμε!
Αυτά τα στερεότυπα ντυσίματα της λεσβίας, τύπου άσπρο πουκάμισο φορώ και μαύρο θα το βάψω, έλεος!
Τολμήστε φίλες μου και παίξτε με το ντύσιμο και την εμφάνισή σας, τίποτε δεν είναι λάθος αρκεί να το παρουσιάσεις σωστά.
Επίσης πολλές φορές πέρα απο τα διάφορα τρικ που μπορεί να χρησιμοποιήσεις για να καλυτερέψεις την εμφάνισή σου, πρώτο και βασικότερο είναι το πως βλέπεις εσύ τον εαυτό σου στον καθρέφτη. Αν εσύ σε βλέπεις γυναικάρα ποια είμαι εγώ που θα διαφωνήσω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: