Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Για τις φιλίες που έπαψαν να υφίστανται

Eίναι λογικό να χάνεσαι με κάποιους ανθρώπους που κάποτε ήσουν κοντά τους με την πάροδο των χρόνων,
ο πρώτος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι μεγαλώνεις κι αυτοί σου το θυμίζουν, Kαι δε θες να το θυμάσαι....ο δεύτερος λόγος είναι ότι αλλάζουν και φυσικά αλλάζεις κι εσύ και μαζί οι προτεραιότητές, τα ενδιαφέροντα, οι παρέες, ο τρόπος διασκέδασης, ο τρίτος είναι ότι γίνεσαι πιο απόλυτος και αυστηρός πρώτα με τον εαυτό σου και μετά με τους άλλους και ο τέταρτος είναι ότι θες να γνωρίζεις καινούργιους ανθρώπους και δεν έχεις χρόνο για χάσιμο, με αφορμή ψυχαναγκαστικό τηλεφώνημα φίλου απ το παρελθόν που αφού το εκβίασε μια μέρα που ήταν η γιορτή μου και που δε θα μπορούσα να αρνηθώ σε κάποιον να μου τηλεφωνήσει για να μου ευχηθεί μου ζητούσε εμμέσως πλην σαφώς να είμαι αυτή που ήμουν πριν απο 17 ολόκληρα χρόνια, σα να μην πέρασε μια μέρα, κι όμως <φίλε> μου πέρασαν όχι μια όχι δύο αλλά χιλιάδες μέρες που δεν ήθελες να μάθεις τι κάνω, που είμαι, πως περνάω, δεν το λέω με παράπονο, κάθε άλλο, ούτε κι εγώ εξάλλου ενδιαφέρθηκα ποτέ να μάθω επειδή δε με ενδιέφερε στ' αλήθεια, άλλες ήταν οι προτεραιότητές μου, άλλα τα ενδιαφέροντα άλλοι οι φίλοι μου πια, και με τα χρόνια άλλαξα κι εγώ και είμαι πιο αληθινή, πιο ρεαλίστρια, πιο κυνική έστω, δε με νοιάζει τι κάνεις, σε ανθρώπινο επίπεδο θαθελα να είσαι καλά, αλλά μέχρι εκεί, τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο, δε νοσταλγώ ούτε στο ελάχιστο τις μέρες που περάσαμε μαζί, έκλεισε ένα κεφάλαιο και άνοιξαν πολλά άλλα και τώρα δεν έχω πραγματικά τη διάθεση να ασχοληθώ με σένα, λυπάμαι, αλλά η καινούργια μου ζωή με απορροφά τόσο που δε μου μένει χρόνος για πισογυρίσματα, απολαμβάνω κάθε ώρα που περνά όσο πιο ουσιαστικά μπορώ.
Σιχαίνομαι κολλήματα και εμμονές γιατί θεωρώ ότι ο άνθρωπος οφείλει και πρέπει να βελτιώνεται με τα χρόνια και γιατί πιστεύω πως λίγα πράγματα έχουν αξία στη ζωή κι αυτά έχουν να κάνουν με το να είμαστε ήρεμοι, χαρούμενοι και να ακτινοβολούμε καλοσύνη και εσωτερική ομορφιά και φυσικά να περιτρυγυριζόμαστε απο αυτούς που πραγματικά μας κάνουν να αισθανόμαστε έτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: