Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Καστανή, κρυσταλική και ακατέργαστη....

< μα τελειώνει η αγάπη>? δεν ξέρω απαντώ , τι είναι για να τελιώσει ζάχαρη? αμα σου τελιώσει χτυπάς βρε αδερφέ στη γειτόνισσα και σου δανείζει λίγη να χεις να σου βρίσκεται πριν φτάσεις στα όρια υπογλυκαιμίας....
Η Β τα βρίσκει όλα μια χαρά κι όχι δεν είναι η πιο αισιόδοξη φίλη που έχω, το αντίθετο θα έλεγα, απορεί που μια ζωή είχε περίεργα γκομενικά που την απασχολούσαν και γω ήμουν η νηφάλια που με απασχολούσαν άλλα πράγματα, τώρα έχω εγώ που δεν είχα ποτέ και της φαίνεται αστείο, ευτυχώς δε λέει κι αυτή καμμιά παπαριά όπως η Μ που έλεγε με στοχαστικό ύφος ότι πρέπει να κάνω σεξ! Έλεος, το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο είναι το σεξ, οποιοσδήποτε, οποιαδήποτε ώρα να θελήσει, σεξ μπορεί να κάνει, σιγά το πράγμα! Θα κάνω σεξ όταν θελήσω, τελεία και παύλα.
Αλλωστε το σεξ είναι βιολογική ανάγκη, όπως το φαγητό, το νερό, το κατούρημα, εκτός κι αν είσαι άρρωστη και δε σου ρχεται, όπως όταν είσαι άρρωστη και σου κόβεται και η όρεξη, το ίδιο είναι, με κάποιες παραλλαγές....
Μην ξανακούσω κανέναν να μου λέει τα εξής
Δεν θέλεις να βρεις το άλλο σου μισό?
Υπάρχει κάποια εκεί έξω που σε περιμένει!
Δε Θέλεις να μοιραστείς τη ζωή σου με κάποια?
Ξερνάω ΤΩΡΑ! Δεν υπάρχει ρε φίλε ούτε το άλλο σου μισό, ούτε καμμία να σε περιμένει, παραμύθια είναι όλα αυτά, κατάλαβέ το, σαν αυτό με τον Αγιο Βασίλη.
Ε δεν υπάρχει, ενηλικιώσου και κοίτα να φας, να πιείς και να αρπάξεις όσα και ότι μπορείς...

Ι want to know what love is,i want you to show me..i want to feel what love is...i know you can show me..........

4 σχόλια:

me είπε...

χμ
στα περισσοτερα δε θα διαφωνησω αλλα κ το παραμυθιασμα καλο ειναι οταν καταφερεις να το πιστεψεις

Les and The City είπε...

Εμ αυτο είναι το θέμα, ότι το πιστεύουμε γιαυτό και την πατάμε

If...ιγένεια είπε...

Χα.. Μικρα ανοητα στρουμφακια.. (λολ.. Πλακα κανω, εχω αλλαξει και την φωνη μου) Εγω παλι πιστευω και στον Αγιο Βασιλη και στο αλλο μας μισο και στα υγρα ζεστα φιλια που διαρκουν ωρες, παρολο που τα δινεις στον ιδιο ανθρωπο τα τελευταια 2 χρονια π.χ. Αλλα οκ, thats me..

Les and The City είπε...

κι εγώ πιστεύω σε όλα αυτά Ιf...ιγένεια και στον ίδιο άνθρωπο παρ'ολο που έχουν περάσει κοντά έξι χρόνια...και στα θαύματα επίσης!